Thursday, January 13, 2011

Julklappar och annat nytt

Min nya datormus, utan tvekan den finaste jag nånsin sett!
Parfymen Trésor från Lancome. Doften är supertantig till en början men när basnoten kommer fram luktar det kolasnören. I vilket fall är flaskan så sjukt elegant att det väger upp.
En ny flicka med grönt hårband.
På rea fyndade jag de här vårkängorna. Snälla snö, smält bort fort så jag kan få ta dem på mig!
Av John fick jag hans flugsvamplampa som jag länge trånat efter. Den får lysa upp min tillvaro nu när granen ska ut. Och av Patsy och Tammy fick jag dem själva i miniatyrformat!
Jag insåg att jag hade alltför få prickiga kjolar i min garderob, faktiskt inga alls. Så jag köpte två.
John gav mig också de här rådjuren, som fick bo på min badrumshylla.
Av pappa fick jag hela Skärgårdsdoktorn på DVD. Perfekt lovmys.
Och här har ni en ny dålig bild på mig!

No comments: