Monday, January 31, 2011

Are you ready for love? Yes I am

I juli lyssnade jag på ganska mycket på den här, den här, den här och den här. Och så var det ungefär en enda sak som gällde - semester!

Den spenderades delvis i ett kattpalats. Här är två stycken, men där var fyra till!
Sen var jag i Varberg litegrann och hängde med familj och syskon och syskonbarn. Åt paella.
Och så pannkakstårta!

Stoltävling är absolut obligatoriskt!
Med goda vänner i Ystad. Jag tycker den här bilden är rätt rolig :)
Grim var också i semestermode. Fast vänta nu. Det är hon ju alltid. (Men det var fasanfullt när hon smet ur sitt koppel mitt i natten och jag trodde jag förlorat henne för alltid. Som tur var lyckades jag fånga henne. Phew liksom! Min lilla dammtuss.)
Och såhär såg jag ut i juli.

What? Ett körsbär?

No comments: