Tuesday, January 4, 2011

Årskrönika - april del 1

I april åkte jag till Göteborg med Vilma för att träffa Sara.
Jag uppskattade Göteborgarnas vitsighet.
Vilma köpte en fantastisk orange kappa. Jag blev avundsjuk.
Vi gick ut på stekarställen.
Här är Vilma och Katherine Heigl. Nä bara skojade, men Gullan är så sjukt lik henne tycker jag!
Vi hade hemskt trevligt och kvällen efter gick vi ut på Avenyn som var ännu stekigare. Det var intressant. Bäst var nog när jag och Vilma fick frågan varifrån vi kom. Från en tidsmaskin? För det såg ju ut som att vi kom från 60-talet tyckte avenykillen. Bara för att vi liksom inte hade platinablonderat hår och var klädda i helsvart. Hmm.
Väl hemma i Malmö igen såg utsikten från mitt fönster ut såhär.
Jag köpte nya solglasögon och klädde mig gärna i korallrosa. Och så njöt jag av vårljuset.

No comments: