Friday, May 27, 2011

Senaste...

Senaste…
Filmen du hyrde? "Himlen är oskyldigt blå"(I like),"Four Lions" (hann aldrig se), "An education" (trogna bloggläsare vet redan vad jag tycker om den).
Filmen du köpte? The Dark Knight.
Låten du hörde: Satan i gatan av Veronica Maggio
Låten du laddade ner? Minns inte, det var väldigt längesedan och jag gör det inte längre för jag vill inte vara brottslig men är för snål för att betala för en ynka låt. Fast jag har Spotify Premium nu, det känns värt det.
Personen du ringde? John.
Personen som ringde dig? Mamma som ville veta vad jag vill äta på min födelsedag. Fisk och skaldjurspaté är redan bestämt. Mums!
TV-program du såg? Mitt i Naturen Australien. Näbbdjur är världens skummaste djur, som en utter som klätt ut sig till anka.

Person du tänkte på? Hm, knäpp fråga, mig själv kanske?




Listorna och den översta bilden har jag norpat av Elsa. Den nedre har jag glömt källan till.

No comments: