Monday, May 16, 2011

Bienvenue chez moi

Såhär är min stringhylla inredd för tillfället!


Rådjursmamma och bebis har installerat sig på barbieböckerna. Snygglasögonen fick hänga lite på sniskan!


Fler böcker, fler rådjur och så en Nice-souvenir!
Böcker är en trevlig inredningsdetalj, särskilt den här om Bambi.
Fältflora, fågel och bubbelgumsautomat.

Julpynt funkar året om!


Mina nya tjusiga sammetsfåtöljer - att sitta i dem känns som en kram!


Örhängen, pärlor och Paris.


Min gamla hallspegel har hamnat på golvet. Längst upp en tavla av Venedig och längst ner en av många plastblommor i mitt hem.


Hallen har fått en mer avskalad vårlook med rund spegel, gamla handskar och en kvist med en fågel i.


Körsbärsblom och 50-talsduk håller teven sällskap.


Tevebyrån har verkligen de bästa benen!


I köksfönstret står bl. a några kokböcker, en vårchic Barbie, glassiga glasskedar, en sockerskål och två vita katter.


På kylskåpet finns fruktbokmärken, poesi och min katt som bebis!


På skrivbordet står den här Hemingwayboken och bara är snygg medan det fina rådjuret agerar pennförvaring.


På skrivbordet står även Lill-John!


I fönstret står en rosa bil i gott sällskap.


En skål med klubbor i favoritfärger.

Och så ett eiffeltorn och det ovanliga rådjuret!





No comments: