Thursday, May 26, 2011

Listigt

Namn: Kristina Vilhelmina Alida Elisabeth Johansson
Piercingar: En i varje örsnibb. Något utöver det lär det nog inte bli.
Tatueringar: Nej och jag skulle nog inte vilja ha någon heller, fast man kan ju ändra sig.
Längd: 160 cm
Skostorlek: Förr hade jag 38, nu mest 37. Vafan har mina fötter krympt liksom?
Hårfärg: Mellanbrunt naturligt, just nu tonat i kastanjerött.
Fräknar: Ja, några få på kinderna och näsan på sommaren, men jag önskar det var året runt!

Motto: Att försöka njuta av det som är bra och inte glömma bort hur himla bra man har det. På min dödsbädd vill jag vill kunna känna att jag varit glad, det är det enda som räknas.
Kär? Ja, och väldigt lovesick.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, just nu varsomhelst lite längre från mina föräldrar. I framtiden ser jag gärna ett gammalt hus fullt av kaniner.
Tycker du att du är attraktiv? Har just nu en fulperiod så jag måste nog svara nej. Men det går nog över!
Vilket schampo använder du? En stor svart flaska jag glömt namnet på.
Vilken parfym använder du? Flera olika: Lola från Marc Jacobs, Trésor in Love från Lancôme, Princess från Vera Wang och Strawberry Ice Cream från Demeter.
Vad är du rädd för? Att bli riktigt fattig eller hemlös är en extremt stor skräck jag bär på. Har mycket ångest för min ekonomiska framtid.
Gillar du att tvätta? Jag tycker det är helt okej faktiskt, särskilt att stryka är väldigt terapeutiskt. Fast det är ju lätt för mig att säga vars tvätt nuförtiden tvättas av antingen min mamma eller min pojkvän....
Gillar du berg- och dalbanor? Jag tycker om de klassiska som bara kittlar lite i magen på ett härligt sätt men så fort det ska hängas uppochner eller konstlas på nåt annat sätt då säger jag fan nej. I'm way too old för sånt!

No comments: