Monday, November 19, 2012

Hösten del 3

 Hej hopp! Här kommer fler bilder från min höst:
 Jag hämtade ut en glossybox. Innehöll bland annat en bb cream i fullstorlek och det var ju nice!
 Jag raffade till mig med leopardmönster och mörka läppar på halloween.
 Hittade fina saker på loppis, men dem har jag ju faktiskt redan visat upp i bloggen.
 Spexade lite med lampan.
 Såg en drömstol på loppis, tror den kosta 4500 (!).
 Köpte en köksklocka på loppis.
 Fick Linas Matkasse och lagade lax. Smakade dock lite trist och skolmatigt.
Och så kom natten. 

Blev öm av kärlek inför den här sovande katten.
 Åt god frukost.
 Drack kokos-kakao-vaniljte. Tre favoriter i ett.
 Gick till bussen efter skolan.
 Blev öm av kärlek inför den här tankfulla katten.
 Och så instagrammade jag min färgkoordinerade bokhylla!




No comments: