Saturday, February 19, 2011

As much as I definitely enjoy solitude, I wouldn't mind perhaps, spending a little time with you

I september togs det verkligen inte så många bilder. Nä, faktiskt bara en enda kväll verkar det som! Jag lyssnade som tur var på musik istället. Den här, den här, den här och den här t.ex.!
Jag köpte en blommig klänning som blivit mitt comfort zoneplagg- ni vet ett sånt plagg som man alltid kan sätta på sig för man känner sig lagom fin och normal i det utan att det kliar och sticks. Att få smälta in och ändå vara fin kan kännas väldigt viktigt ibland.
Jag gick på fest.
I ett hem fullt till bredden av kitsch.
Den här stod jag och dreglade vid en bra stund.
Och så fina tvillinglampan såklart. Fast den behövde jag inte dregla efter...




För en sådan har jag ju själv!!!

No comments: