Monday, November 8, 2010

Kärleksformulär

Är du i ett förhållande? Ja
Har du kysst någon idag? Ja
När går gränsen vid otrohet? Skitsvårt att säga. Att vara kär i någon annan än den man är ihop med är ju på ett sätt otrohet, men va fan, jag säger nog vid en kyss ändå, fast jag vet inte.

Är du romantisk? Absolut, när jag är på humör.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Rolig, smart, kärleksfull, på samma nivå som jag och att han älskar mig såklart.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Rolig, smart och kärleksfull haha
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man har roligt tillsammans, är förstående och att man kan och VILL prata om allt.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Har du lekt med någons känslor? Alldeles för mycket
Hur många har du varit ihop med? 2 på riktigt. Men om dagisförhållanden och fantasiförhållanden räknas så blir det några fler.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 4 år.
Hur länge var ditt kortaste? Än så länge några månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Det handlar ju inte om det. Man kan mycket väl vilja vara singel, men dyker han upp så dyker han upp och det kan inte ens viljan rå på.
Är du en bra pojk/flickvän? Det vill jag gärna tro. Fast jag har kanske inte alltid varit det. Men man lär sig hela tiden, som tur är!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? John.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Vet inte exakt, men det var inte särskilt unga, speciellt inte pappa.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nä, det verkar dumt. Dessutom vill jag inte ha nån tatuering.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.
Hatar du ditt ex? Nej.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, när jag var mitt uppe i göra slutandet, hade jag ju ofta lust att ge upp och erkänna mig besegrad av min egen karaktärssvaghet. Men jag är oändligt glad att jag höll ut.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Foton, presenter, massor av småtjafs.
När du vill ha någon, vad gör du? Blir livrädd och springer och gömmer mig.
Bästa raggningsrepliken? Jag gillar dig!
Hur skulle den perfekta dejten se ut? En där samtalet flyter på och man glömmer omvärlden.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? John och pappa.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Vet inte, det är lite för fruktansvärt för att ens tänka på.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja, fast jag tycker det verkar lite läskigt med all uppmärksamhet. Fast härligt också iochför sig.
Vill du ha barn? Ja.
Blir du lätt kär? Ja.
Vad faller du för? Min raka motsats. Pratglada, sociala och humoristiska män. Och smilgropar...
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Extremt viktigt. Grundvärderingarna ska vara lika. Men sen är det lika viktigt med olika intressen och åsikter, annars blir det ingen glöd. Man måste ju lära sig saker av varandra.
Har du fått ditt hjärta krossat? Nja, lite skrapsår kanske. Har klarat mig ganska lindrigt undan.
Hur raggar du? Haha, det gör jag inte, för jag vet inte hur man gör. Men det är möjligt att jag varit flirtig utan att jag själv tänkt på det, vad vet jag?
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Nä, verkligen inte.
Vem var din första kärlek? Emil i Lönneberga
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Varför inte?
Är kärlek allt i livet? Ja. Näst efter pengar.

No comments: