Wednesday, January 13, 2010

Every second I spend waiting drags me closer to this grave, I'm not alone, no I'm just on my own

Dagens vill ha: Some fucking bekräftelse
Dagens klädsel: Snobbenpyjamasbyxor och randig tröja
Dagens smink: Gårdagens
Dagens frisyr: Britney Spears-knut med massa fjun i nacken
Dagens händelse: Att jag vaknade
Dagens låt: Don't Confess - Tegan and Sara
Dagens planer: Att tugga i mig juridikföreläsningar på löpande band
Dagens saknad: Hunger
Dagens sjukaste: Att jag har en vän som faktiskt vet hur det känns
Dagens dummaste: Att jag är så fånig
Dagens drog: Tusentals cigaretter
Dagens roligaste: Väntar fortfarande...
Dagens favorit: Tegan and Sara!
Dagens köp: Inget
Dagens humör: CP
Dagens ord: Helvetes jävla skit!

2 comments:

Dorothy Lux said...

Helvetes jävla skit förifan förijävlar föriHELVETES JÄVLA SKIT!

vilma said...

strommen har gatt pa hostellet. har inte funkat pa 24 timmar nu. ingen luftkonditionering fucking varmebolja sunkiga brasilianare med ackligt hariga ben i sangen mittemot. nu vill jag hem. fy fan. duscha kan man inte heller for att inte tala om att toaletterna inte fungerar och inget internet...na fast nu har jag ju det..sa lite battre kanns det. men fy fan for daliga dagar. jag ska kopa en stor flaska cachaza sa vi kan gara starka caiperhinias nar jag kommer hem!