Friday, March 30, 2007

Idag var jag tvungen att ga upp "tidigt" (tio i tio) eftersom Xin (Sushis mamma, mycket lattare att skriva an Sushis mamma...) hade ett arende och ville ha mig ur huset innan hon gick. Jag var trott som ett as (och insag vad jag INTE saknar med att ha ett normalt liv) och masade mig ivag till Sushis skola, dar jag at lunch i ett klassrum. Sedan foljde jag med pa hans forelasning, efter mycket overtalande fran hans sida. Jag har ju traumatiska erfarenheter fran forra gangen jag foljde med. Da var det en larare som fragade varfor jag inte gjort min laxa (!) Det var mycket pinigt. Den har gangen gick det dock bra.
Efterat vandrade jag runt sjalv och fastnade, inte helt ovantat, pa Sepe-hora. Dar drankte jag mig i Serge Lutens parfymer. De doftar allihopa helt underbart. Jag tanker bli den naste Serge Lutens, om jag sa maste byta kon for att lyckas!
http://www.salons-shiseido.com/francais/html/serge_lutens.htm

2 comments:

Dorothy Lux said...

Yes! Där har du det! The quest of your life. Låter helt perfekt tycker jag! (Snälla byt inte kön.) Jag saknar dig pissigt alltså.

Anonymous said...

hmm...det är väl bara att ladda ner programvaran...sen söker du efter mig :) voilà. Jag drömde om the ark i natt. nu är jag kär i ola salo...suck. vi hörs snart på skype. puss