Friday, March 2, 2007



Det blev inget Köpenhamn idag. Vilma gick och blev sjuk :( Men det var kanske för det bästa, eftersom jag inte lyckats sova på hela natten. Inte ens på morgonkröken, då jag vanligtvis kommer hem från jobbet, kunde jag sova. Till slut slocknade jag vid 10-tiden och blev brutalt väckt 3 timmar senare. Jag åkte sen och lämnade min vagn och därmed också livet som tidningsbärare...mycket sentimentalt...

Ikväll blir det familjekväll med raclette och minst tre "Så ska det låta" på rad! Jag ska sedan försöka stabilisera mina sömnvanor efter bästa förmåga. Imorgon drar Mimmi upp mig i ottan och så åker vi till Köpenhamn. Hoppas Vilma är redo.



Jag såg förresten "Spirited Away" igår. Folk har tjatat länge på mig att jag måste se den och de var verkligen inte en dag för sent. Det var troligen det vackraste och finaste jag sett i mitt liv. Jag har nu fått en idé om vad jag ska döpa min dotter till. Hon ska heta Chihiro. Chihiro och Dorian - åh så fint!

No comments: