Tuesday, June 5, 2012

Body talk


Längd: 160 cm
Hårfärg:  Brunt, med rester av svart toning.
Ögonfärg: Mest gröna, lite bruna.
Fräknar:  Ja, när solen tittar fram tittar även fräknarna fram. Jag älskar dem men jag älskar tydligen min foundation ännu mer så oftast syns de inte så bra.
Bästa kroppsdel:  Hjärnan och hjärtat!
Sämsta kroppsdel:  Mina knän är rätt odugliga, går ur led hela tiden och har sig.
Ärr:  Massor. Mest brännskador från strykjärn och locktänger.
Tatueringar: Nej.
Piercingar:  I öronen.
Sjukdom:  Sjuklig benägenhet att skjuta upp saker.
Brutna ben: Nej.
Fobi:  Emetofobi. Googla själva!
Tvångstanke:  Måste hela tiden kolla mitt konto. Är livrädd för situationen i affären/baren när transaktionen ej godkänns. Så jävla pinsamt.
Rädsla:  Att förlora någon älskad. Och att förlora min stolthet.
Kroppsligt partytrick:  Tant- och gubbdansen. En garanterad humörhöjare!
Bästa känsla:  Förväntansfull.
Bästa fysiska känsla: Fotmassage efter en jobbdag.
(Bild från fantastiska konstnären Caitlin Shearer)

No comments: