Wednesday, June 6, 2012

26-årsdagen

För ungefär en vecka sen fyllde jag 26! Lite såhär såg jag och kvällen ut.

John firade mig med presenter, choklad och prosecco. Jag hade på mig en loppis-t-shirt med bilar på, jag tänker lite Prada. Min älskade svarta 60-talskavaj. Avskavt nagellack från Isadora, "Summer Red". Läppstift från MAC "Russian Red". 
Vintage plastarmband. Jeans hade jag också. Det har jag för det mesta nuförtiden. 

 Jag hade en tjusig blomma i håret. Denna har jag faktiskt tillverkat själv av en ljusmanschett som tillhört min lilla farmor som gick bort nyligen. 
 Jag bjuder på lite booty också!
 Sen gick jag och John till Far i Hatten för att äta. Jag fick en födelsedagsfisk. Mycket gott och fräscht!
 Johns mat var lite mer av det tyska och stabbiga slaget, men han verkade nöjd med det.
 Sen anslöt några trevliga vänner för att fira mig!
 Shana och Gustav. 
 Mickis och Malin. 
John.
 
En mycket fin födelsedagstisdag!

No comments: