Thursday, March 22, 2012

Rysch Pysch


Jag har alltid tyckt att det är lite konstigt att titta på höstmode så här på vårkanten, men detta kan jag bara inte motstå. Jag tänker därför bombardera er med en massa rysk-italiensk dramatik, spetsar och guldbrokader från Dolce & Gabbanas höstkollektion. Jag brukar föredra mer färg men i den här visningen är de helsvarta utstyrslarna mina favoriter. Ska det bäras helsvart så ska det bäras så här!








Så gulligt.


Dröööööömkappan! Så majestätisk, så sagolikt tjusig.





Capen, glasögonen, handskarna..alltså detta bara osar elegans.

Snyggklänningen, och av vad jag kan se är väskan inte så pjåkig den heller.



När man tror att det inte kan bli finare, så blir det ändå det.



 Att italienskt mode skulle vara tacky är en myt. Dolce & Gabbana alltså. För att inte tala om Prada!

No comments: