Monday, March 26, 2012

Nyheter

Tänkte visa upp några fynd från Berlin + lite annat smått och gott!
Här har vi t.ex. min kryddhylla. Den är full av en del knäppa och en del fina saker.  
Så till Berlinfynden. Denna "eighties goes fifties"-sommarklänning hittade jag i second-handaffären Made in Berlin.
En jordgubbsring. En typisk sak jag inte kan motstå.
Två supermatta läppstift från MAC. Till vänster "Russian Red", till höger "Lady Danger".
Prickig kofta från H&M. Ännu en typisk sak jag inte kan motstå. Tråkigt att handla H&M när man är utomlands, jag vet, men vad ska man göra. H&M levererar alltid!
Rosa tröja från H&M. Den är lite skrynklig eftersom jag var tvungen att slita upp den ur tvätten...
När jag ändå är igång visar jag denna ljuvliga väska som är köpt i Sverige, på Myrorna. Den kan bara inte vänta på att få bära min picknick-öl inom en snar framtid!
Och så ett litet stilleben som beskriver vad min senaste halsflussvecka har innehållit.
Slutligen två bilder på undertecknad i tvåfärgad manikyr!

No comments: