Sunday, March 6, 2011

31 frågor


1. Var är din mobiltelefon? På bordet bredvid mig.
2. Var är din andra hälft? Hemma hos sig.
3. Ditt hår? Smutsigt
4. Din mamma? Hemma framför TV:n
5. Din pappa? Samma som mamma.
6. Det bästa du vet? Fredagar.
7. Din dröm i natt? Minns inte, men antagligen massor med tanke på hur mycket jag sov.
8. Din dröm/ditt mål? Att leva lyckligt och att ha kul.
9. Rummet du är i? Ska snart förändras. Soffan ska ut och fåtöljer in!
10. Din hobby? Läsa bloggar. Jag måste väl erkänna mig beroende...
11. Din skräck? Döden, döden.
12. Var vill du vara om sex år? Varsomhelst, lycklig.
13. Var var du igår kväll? Hemma framför TV:n med vänner.

14. Vad är du inte? Vältränad.
15. En sak du önskar dig? Vårvärme.
16. Var växte du upp? I Malmö.
17. Det senaste du gjorde? Tittade på Wallander.
18. Dina kläder? Snygga och bekväma.
19. Din tv? På.
20. Ditt/dina husdjur? Busiga och väldigt älskvärda.
21. Din dator? Min viktigaste ägodel utan tvekan.
22. Ditt humör? Lite lätt uttråkat. Varför tror ni annars jag gör det här?
23. Saknar någon? Ja.
24. Din bil? Har jag ingen.
25. Något du inte har på dig? Yllestrumpor. Kunde behövas dock.
26. Favoritaffär? Vilket loppis som helst.
27. Din sommar? Idyllisk.
28. Älskar någon? Väldigt mycket.
29. Favoritfärg? Big Pack.
30. När skrattade du senast? Idag, på promenad åt nåt roligt som John sa.
31. När grät du senast? Igår, framför filmen "Hachiko - en vän för livet". Hundfilmer alltså, snacka om att trycka på mina knappar.

Bild 1 härifrån, bild 2 okänd, bild 3 härifrån

No comments: