Thursday, March 18, 2010

Dagbok

När mindre trevliga saker händer brukar det ta sig uttryck i rent fysiskt obehag för mig. Jag blir illamående, får svårare att andas och känner mig ihoptryckt på något sätt. Igår var en sådan dag. Jag somnade som en stock igårkväll alldeles utsjasad, fast att jag inte allt hade gjort något särskilt ansträngande. Idag struntade jag i dagens enda lektion och sov länge. Sen kollade jag på repriser av Top Model och På Spåret, åt min sedvanliga äggröra, dammade och dammsög, bytte lakan, färgkoordinerade garderoben, funderade på att ta ett bad men orkade inte, skaffade en e-legitimation, kollade efter sommarjobb, funderade på att träna men orkade inte, ritade en teckning, laddade ner lite musik. Absolut en bra dag ju.
(Förresten, sälbilden failar aldrig med att pigga upp, det är en sak som är säker!)

1 comment:

Dorothy Lux said...

Glad att höra att du copar darling. Du kan väl ringa mig? Kräm...