Wednesday, January 16, 2013

En liten årskrönika: Juni

 I juni åt jag visst ärtsoppa (?) och drack rödvin.
 Såg ut så här en vanlig dag.
 Och så här när jag gick på studentfest.
Hade födelsedagsmaskerad och gjorde marängtårta. (Var utklädd till Mia Wallace i Pulp Fiction men har tyvärr inga bildbevis).
 Hade på mig den här randiga tröjan minst varje dag.
 Firade midsommar med vänner och bekanta. En urholkad vattenmelon som bålskål bidrog mycket till en festlig stämning.
 På midsommat var jag helt mintgrön! (och troligtvis lite full också när jag tog denna selfy...)
 Loppisfyndade den här klänningen som jag sedan levde i resten av sommaren.
 Levde också i den här.


 Gick jättejätteofta på loppis, som sig bör på sommaren.
 Solade absolut inte alls.
Och så var jag och John på en idyllisk sommarpicknick med hans vänner. 

1 comment:

Dorothy Lux said...

Åh SOMMARLJUSET!!!