Friday, December 3, 2010

Pyntat



Dagens outfit fick bli silverkoftan, den som åker fram varje år vid samma tid. Precis som julpyntet!
Pepparkakor passar bra med min nya duk, och med rådjur också för den delen!
Brunett-Barbie har fått på sig vinterkläderna. Det var på tiden.
Men blonda Barbie ska prompt ha på sig sin baddräkt. Nåja, öronmuffar och halsduk värmer gott.
Tomten och tomtemor är så söta så.
En julkrubba måste man ha!
Polkagrisen får hänga i granens topp tillsammans med en fågel.
En till fågel. Och angående körsbäret i bakgrunden. Varför ha julgranskulor när man kan ha julgranskörsbär?
Kinakatten har flyttan in i bokhyllan bredvid några röda böcker.
Min chokladkalender. Best christmas ever!
Renen fick pryda lampan.
Det tyckte jag blev snitsigt!
Sist, men absolut inte minst. Pysselsuget fick tag i mig och resultat ser ni här. Jag blev mycket nöjd. Ska bara byta lingonriset mot flugsvampar, så blir det fulländat. Fint va?

No comments: