Wednesday, December 9, 2009

Stina väljer det bästa från Idol del 2

Jag vet inte riktigt varför jag faller för det här uppträdandet, men det gör jag iallafall. Daniel har så mycket närvaro, men är samtidigt lite nonchalant. (Lite samma grej som Tove har faktiskt)


Fast här är hon inte särskilt nonchig, bara ljuvlig


Jag fattar inte varför den här killen inte gick längre.


Agnes då <3


Agnes nu <3 <3 <3!


Mariette borde sluta upp med att sjunga på engelska. Det är när hon sjunger på svenska som hon når fram och berör.


Calle blev min favorit från början och hans blyghet och flackande blick (i kombination med den där varma rösten) var vad som fick mig att smälta. Han är en riktig människa och det är därför det är han, och inte Erik, som kommer att vinna Idol. Svenska folket väljer alltid hjärta framför show.


Nu när Calle tuffat till sig och blivit en man är han faktiskt precis lika charmig.

No comments: