Tuesday, September 4, 2012

Back to school

 Idag började jag på översättarprogrammet, något jag har längtat efter sedan jag flyttade hem från Paris för tre år sedan. Det känns väldigt spännande och framför allt känns det bra att äntligen komma igång med något som kan leda till något konkret, om ni fattar. Hursomhelst, så här såg jag ut i lördags när jag gick på 25-årskalas! Jag håller på att försöka lista ut hur man tar bilder med självutlösaren utan att det blir suddigt, så än så länge blir det liksom lite halvdant med outfitsbloggandet...
 Håller även på att försöka lära mig att göra pin curls. Men det blir mest rufsigt och odefinierat. Får liksom inte till den här looken riktigt, hehe. Men men, min klänning kommer iallafall från New Look och mitt nagellack från Sally Hansen, i färgen Mint Sprint. Läppstiftet är favoriten Russian Red från Mac!



No comments: